Wednesday, March 17, 2010

thanks alot sayang!

last friday aku pi penang dgn beloved hubby,hariz.
dia sampai 2 jam awal dari aku. aku sampai almost 12 midnight.
naik feri pukul 130a.m.
mengantuk gila aku.
time kat jetty i gave him a present for his birthday.
guess what?

remy ngan nizam amek kami kat jetty.
cian diorang coz kena tunggu lama kat situ.
after that kami gerak ke rumah cousin aku,syikin.
had dinner at 3 a.m. hehehe
aku tido kat umah syikin,dia tidoq kat umah nizam,perda.

on saturday,
- 11a.m ~dia gerak mai kat aku.
- 1 tgh ~ kuar gi lunch kat QB Mall.
- 4 ptg ~ ronda2 pusing penang.
- 6 p.m ~ lepak kat QueensBay with syikin too.
- 8 p.m ~ gerak ke batu feringhi,tapi malangnya terpaksa patah balik coz moto tersebut xdak road tax.
- 10 p.m ~ dinner+lepak.

on sunday,
-12midnight ~ gerak ke perda, jupa nizam ngan remy. aku,hariz,syikin ngn zati ( roadblock)
- 4 a.m ~ breakfast at MCD PERDA :)
- 5 a.m ~ gerak ke R& R dekat juru.
- 5.30 a.m ~ lepak kat tepi pantai bersih! sangat best!
- 7.30 a.m ~ went back to gelugor.
- 9.45 a.m ~ went ack to butterworth.
- 11 a.m ~ went to sunway pyramid
-5.30 p.m ~ went back to ipoh!
- 10 p.m~ arrived at hostel!

ni la first time overnight dengan dia. tapi bukan 2 orang ja,ramai tau!
yang bestnya fully supported by him!
hehehe, hope dapat oovernight camni lagi nanti :)

2 comments:

  1. dah makin jauhhhhh aih hang , HAHA .

    ReplyDelete
  2. hehehehe.
    tu la,tau kat parents or family aku,mampus la.

    ReplyDelete