Tuesday, March 9, 2010

EL (Explaination Letter)

pagi2 lagi PN MAZIAN, bagi test tuk Anatomy and Physiology (Cardiovascular system).
perhh,sangat best coz aku xhafal sangat structure heart!
matilah aku. aku agak merapu menjawab test tadi. but its okay coz tu test tuk test IQ kami ja.then beliau inform yang setiap kali dia masuk class,akan diadakan test terlebih dahulu.
sapa dapat teruk atau xdapat menjawab soalan beliau akan dikenakan denda iaitu menjadi tiang bendera sepanjang class. sangat best lah!
thanks puan coz wat kami suma tuk rajin study ur subjek untuk elakkan diri dari didenda..hahaha tadi,nasib baik aku xkena jawab soalan.
ramai kot yang kantoi.huhuhu
shitt! my first EL!
xpasal2 ja kena.
padahal kami on time beb.
miss yang masuk awal pa hal?
aku da kat IT Lab,online then classmate aku suma pakat kalut2 masuk class.
terkejut jugak aku.
jam dalam class cepat 10 min la miss. bukan kami masuk lambat la.
asal balik nak kena ikut jam punch card?
break nak kena ikut jam dalam class plak.
biaq la kami explain dulu. ni x,terus kena EL.
presentation tuk NP2, my group be the best group among the others!
cayalah my buddies! see,we can beat it :)
so,hari2 aku hari nih masih berjalan seperti biasa.

No comments:

Post a Comment