Monday, November 23, 2009

aku sayang sangat kat korang!!!



aku sayang sangat kat korang!!


tu je yg mampu aku cakap sekarang ni coz aku rasa agak terharu ngan korang.
yela , korang dah banyak buat surprise kat aku (p/s:eventhough just 3 surprise je yang korang buat)

firstly of coz la masa 16112009 bila korang mandikan aku ngan air + tepung yang telah membasah kuyupkan and mencomotkan aku time tu.



sempat lagi aku posing ngan FS


nak mara tak boleh coz aku pun pernah jugak buat orang macam tu. so nak tak nak terpaksa la aku terima dengan hati yang RELA.


apa pun bagi aku semua tu sweet memory on my birthday coz next year belum tentu aku dapat celebrate ngan korang lagi and korang mesti rindu nak buat aku macam tu lagi kan? :))


setelah puas diorang kenakan aku


hah, tadi lepas habis jer kuliah MTC037 kat DS2, tetiba ja si DIBA panggil aku.
rupa2 nya, dia nak kasi aku present.
buat suspen aku ja tau.
yang si diba plak tanya aku ada x si BABY and FS bg card kat aku.
aku yang xtahu apa kebendanya cakap la x bagi apa pun.



ntah macam mana ntah si BABY n FS tanya aku , ada x diba bagi something kat aku.
hai , macam plan plak diorang nak tanya aku kan.
aku cakap la ada. rupa2 nya birthday card tu diorang dah masukan dalam file aku.
mana lah aku tau.
kononnya nak buat surprise giler la kat aku kat.
tapi , agak TERKANTOI disitu.
nampak gayanya xjadi la plak plan diorang.


ni lah yang diorang bagi dekat aku

hurmm..so apa pun aku nak say thanks a lot my dearest friends!!
Aku dah xtahu apa lagi yang aku nak cakap which show that i really appreciate all of you.
aku harap friendship kita last forever k?
aku saaaayaaaaanggggg korang!!
thanx for everything!!
FS, BABY, DIBA , ATMA , AMIN , FARHAN and others!
p/s ; sebelum aku terlupa, paan and amin tunggu lah pulak turn korang tuk dimandikan.jeng..jeng..jeng.. ;))

2 comments:

  1. comeh tak kartun2 aku lukis tu esp tasha ? haha
    hang yg tak perasan aku dh letak card tu padahal kita p atm time tu hang dok ambik purse ;p

    ReplyDelete
  2. hehehe..sangat comel!
    seriously aku xperasan langsung weh..
    aku ingatkan colour paper yang memang sedia ada kat lam file aku tu.
    thanx tau sayang!! :))

    ReplyDelete